Klientam ir tiesības iesniegt gan rakstisku, gan mutisku sūdzību.
Klients var iesniegt sūdzību:
- zvanot +371 6763 1163 vai +371 2000 1131 (darba dienās no 10:00 – 17:00)
- rakstot uz e-pastu info@eurex.lv
- personīgi Eurex filiālēs
SIA Eurex Capital izskatīs sūdzību un pēc iespējas drīzāk, ne vēlāk kā 15 dienas pēc petīcijas saņemšanas, informēs klientu par iespējamo risinājumu. Gadījumā, kad sūdzību ir iesniegusi juridiska persona – ne vēlāk kā 30 dienas pēc petīcijas saņemšanas. Ja radušos problēmu nav iespējas atrisināt šajā laika periodā, SIA Eurex Capital informēs klientu par kavējuma iemeslu un jauno termiņu.
SIA Eurex Capital uz klienta petīciju atbildēs klientam vēlamā veidā. Gadījumā, kad klients ir pieprasījis mutisku atbildi pa telefonu, papildus vēstule tiks nosūtīta pa e-pastu vai pastu.